sâmbătă, 7 februarie 2009

Posibilitatea de a alege

Odata cu maturizarea am inteles ca e foarte important in viata sa ai posibilitatea de a alege,sa poti sa alegi intre bine si rau,intre rau si mai putin rau. Cred ca alegerile pe care le faci in viata iti definesc cel mai bine caracterul. Mi-am dorit intotdeauna sa am posibilitatea sa alege. Cel mai cinstit, nu poti sa dai vina pe nimeni pentru ceea ce ti se intampla,iar satisfactia unei alegeri corecte e enorma,atit in plan profesional cit si in plan sentimental. O alegere gresita nu e de fiecare data daunatoare. Poti alege cu sufletul ,cu mintea… citeodata am ales cu toata convingerea si s-a dovedit a fi o alegere gresita dar acea alegere m-a facut sa-mi dau seama ca locul meu nu era acolo. Recent am trait o astfel de experienta si spre norocul meu alegerea respectiva nu a fost ireversibila…dar ce e deruntant? Atunci cind ai de ales din 3 variante… viata asta nu e numai in alb si negru…nu cred ca in situatia data voi putea sa aleg si pentru a treia oara…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu