joi, 5 februarie 2009

Derutant...dar posibil sa fie adevarat!

"Secretul fericirii nu este sa faci ceea ce-ti place, ci sa-ti placa ceea ce faci"

Am citit asta pe un blog al unei prietene si am fost bulversat, chiar am comentat putin ideile ei. Sincer sa fiu seara m-am tot gandit, s-a cutremurat un stilp la personalitatii mele. Chiar sa fie asa? Am trait cu impresia ca "esti fericit cind ajungi sa faci ce iti place" si dintr-o data mi-am dat seama ca e posibil ca acest principiu sa fie eronat. Am avut o viata personala fericita , lucrurile s-au schimbat putin, dar mi-am revenit. Acum imi place ce fac si in viata personala si in cea profesionala...oare sunt fericit si nu imi dau seama? Nu constientizez fericirea? Poate fi atit de ...trist? Sincer,ceva lipseste si cred ca e legat de titlul blog-ului,inca ma caut? Sau inca mai caut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu