marți, 3 februarie 2009

Iubirea...un cliseu?

Mi-am format aceasta parere de ceva vreme. Uitandu-ma la videoclip-ul lui Chilian "Chiar daca" am realizat ca o multime din lucrurile pe care le faceam cind eram indragostit si le consideram speciale le fac toti indragostitii. Cine nu s-a dat cu leaganul in parc cu iubita? sau cine nu a fugit in noapte la ea pentru un "te iubesc"?Cine nu  a stat pina dimineata uitandu-se la stele si visand la urmatoarea intalnire? Daca stai sa gandesti parca nimic nu mai e asa de special,e un cliseu? Am discutat zilele astea cu un prieten despre subiect si imi spunea ca sunt prea negativist ,ca vad partea goala a paharului. Am dreptate pina la un moment dat. Da, toti fac astfel de lucruri,dar toti cei  cu suflet bun...Poate are dreptate ,nu ma indoiesc de rationamentul meu dar ascultandu-i parerea parca nu era deplasata. O fi apropierea primaverii cauza? Sau isi face loc cineva in sufletul meu? Ea zice ca nu e asa,nu ne cunoastem destul de bine......

Un comentariu: