luni, 9 februarie 2009

Perceperea realitatii

Toata lumea incearca sa para ceea ce nu e, sau sa para ceea ce ar vrea sa fie. E greu sa nu te lasi orbit de aprarente. In ultima vreme am asistat pe viu la ciocnirea dintre doua lumi, lumea virtuala si lumea reala. Nu zic ca s-a intamplat o catastrofa dar e cel putin  interesant cum interactioneaza indivizii in aceste doua lumi. Am stat sa ma gandesc care lume e mai buna...dar nu am gasit nici o proprietate folositoare pentru individ in lumea virtuala. Totul se darama la momentul coliziunii cu lumea reala. De ce? pentru ca e foarte greu sa fi cinstit in astfel de imprejurari. De ce sa nu-ti construiesti castele, chiar de nisip, daca poti? Totul devine traumatizant in momentul in care nu mai poti sa faci diferenta intre cele doua lumi, cand nu mai stii unde te afli,cind nu mai poti sa te ancorezi in realitate ,oricit de cruda ar fi. E greu sa inveti unitatile de masura ale lumii virtuale si sa nu uiti  ca nu pot fi folosite si in realitate. In conditiile actuale, cind lumea reala se deterioreaza galopant toti o sa incercam sa evadam in lumea virtuala. Ce se va intampla cu realitatea? In realitate cum vom mai progresa? Sau am eu un rationament gresit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu