vineri, 21 august 2009

Unplugged...

M-am bagat intr-o relatie si nu e corect. Toata lumea imi spune sa traiesc momentul ,sa nu iau nici o masura ,sa las lucrurile sa mearga de la sine… dar nu pot , ma simt foarte vinovat…pina zilele trecute nu constientizasem ca sunt atit de implicat si dintr-odata a cazut cerul pe mine,am simtit ca ma sufoc,ca sunt legat de maini si de picioare,m-am simtit inutil,o stare extraordinar de frustranta. Sunt praf din toate punctele de vedere: profesional,sentimental…nu imi gasesc pragmatismul ce ma caracterizeaza…m-am intors de la mare si m-am strivit de asfaltul asta incins de probleme si complicatii…grea intoarcerea la cotidian…stiam ca am o slabiciune pentru intinderea aia mare de apa dar nu credeam ca poate sa imi provoace asemenea sentimente…am convenit ca vom iubi marea…

Noroc ca a adus-o marea cu ea,cind suntem impreuna valurile spala toate resentimentele si putem sa zambim cu ochii si sufletul...

Un comentariu: